24. April 2025
  WEITERE NEWS
Aktuelles aus
L
ibrary
Essentials

In der Ausgabe 2/2025 (März 2025) lesen Sie u.a.:

  • Educause AI Landscape Study:
    KI in Bildungs-
    einrichtungen
  • Transparente Daten für vertrauens-
    würdiges maschinelles Lernen
  • Open Research Management:
    Eine neue Jisc-Studie
  • Thema-Klassifikation und Bibliodiversität
  • IFLA Report: Library Leadership –
    Führen im Bibliothekswesen
  • Leitfaden für zukunftsfähige
    bibliografische Datenbanken
  • Data Literacy/Datenkompetenz:
    Wie integrative Gemeinschaften
    den Unterschied machen
  • Neurodiversity in Bibliotheken:
    Wege zu einer inklusiven Arbeitskultur
  • Bibliotheken und Social-Media Forschung
  • Clarivate führt abonnementbasierten Zugang für Bibliotheken ein
  • KI-generierte Bücher
    in Öffentlichen Bibliotheken
u.v.m.
  fachbuchjournal

US Academic Library Response to COVID19 Survey

Lisa Janicke Hinchliffe and Christine Wolff-Eisenberg

Survey: We are gathering information on academic libraries in the United States and the response to COVID19. We very much appreciate you filling out this form and contributing to our collective understanding of how libraries are responding to the situation of this pandemic. If you take it now, and your policies/practices change, you can use the same link to update your responses. Please note: We would ask that you only submit information for your own library.

https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTUm3ZmNwiYXG6ghLmYYSJ7FbB7vqYhQQaokqne18J68GSLufY6ZHguNi16zJMXl10a0HaiBgROR-R7/pub